خل بازی جدید

خرید بک لینک

حس کردم که باید یه تغییر وتحولاتی بدم بلکه دست و دلم دوباره به نوشتن بره!

تغییرات توی وبلاگ منظورمه اماخب چیز خاصی به نظرم نرسید

راستش بیشتر به فکرم زد که کلایه وبلاگ جدید بزنم، با یه اسم دیگه، (مثلا روزنوشتهای یک زن مطلقه!)u200du200du200du200du200du200d و پساز دوشیزگی رو آرشیو کنم

یکی صرفا جهت اینکه یه سریافراد قدیمی هست که قبلا توسط همونها خیلی قضاوت میشدم، هنوز نوشته ای که داریمینویسی ادامه داره و نوشتی ادامه در پست بعد، بعد طرف یه جوری خودخواهانه میادقضاوت میکنه که میمونی چی بگی بهش! شاید همین آدمها باعث میشن آدم از نوشتن زدهبشه ولی خب ما خاطره نویسها هم باید یکم این موارد رو تحمل کنیم و به روی خودموننیاریم تا بتونیم موفق بشیم. یکی دیگه از دلیل این بود که حس کردم اگه از یه جایجدید شروع کنم راحت تر میتونم شروع کنم و ادامه بدم، آخه همش فکر میکنم باید اینپس از دوشیزگی ادامه داشته باشه و راستش انگار ادامه اش تموم شده و نمیدونم چیباید بگم!

اما به هر حال با همه اینا هیچتغییری ندادم و نمیدم و میخوام اگه قراره باز هم بنویسم و ثبت وقایع کنم همینجاادامه بدم

هرچی باشه یه زمانی همین پس ازدوشیزگی برو بیای داشت، یکی از اولین رده های سرچ گوگل بود، و یه عالمه دوست ووبلاگ نویس رفت و امد داشتن، اما خب همه چی دست به دست هم داد و از اون بر و بیاییکه بود افتاد

شاید وبلاگ ساختن تو سرویسبیان مقصر این جریان بود!

نمیدونم چرا قبلنا که وبگردیمیکردم با وبلاگهای خاطره نویسی زیادی روبرو میشدم و همین باعث میشد اینجا همدوستهای جدید پیدا کنم، لینک بدیم لینک بزنیم، روزنوشت دوستامو بخونم و اونا همروزنوشتهای منو بخونن و برای هم نظر بدیم اما حالا که میام خیلی کم با اینجوروبلاگها برخورد میکنم، نمیدونم دیگه کسی نمینویسه یا اینکه چون من خودم نمینویسمدیگه وبلاگهای اینجوری به پستم نمیخوره

واسه همین از هم اکنون پذیرایلینکها و پیوندهای وبلاگی با وبلاگهای خاطره نویسی هستم J

میخوام بگردم و پیدا کنم همچینوبلاگهایی رو تا بتونم کم کم به این امید ترغیب بشم به نوشتن دوباره

خخخخخ چقد من تصمیمات میگیرم وبهشون هم عمل نمیکنم

اصلا از بس ننوشتم حس میکنمنوشتن یادم رفته، همش از یه شاخه به یه شاخه میپرم K

فعلا چیزی برای گفتن ندارم،هرچند خیلی عصبی و درب و داغونم و خیلی حرفها توی دلمه، اما فعلا میخام یکم بادوستهای جدید آشنا بشم، بعد اگه خدا بخواد شروع کنم :-D


#یه-جورایی-زر-مفت :دی

پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 15:41

صفحه بندی