خسته

خرید بک لینک

میخوام برای اولین بار اون سد مقاومتی درونیم رو بشکنم و اینجا بنویسم که....

خستهاااام

خسته از خیلی چیزا

خسته از خیلی ادما

حتی خسته از خودم

چرا همیشه اونجایی که فک میکنی همه چی بعد کل سختی مسیرشو پیدا کرده و داره درست پیش میره یهو ورق برمیگرده!!!؟

پ.ن: وبلاگو برگردوندم به حالت اول، با اون مدل حس غریبگی کردم :/

پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 9:38

صفحه بندی