میخوام برای اولین بار اون سد مقاومتی درونیم رو بشکنم و اینجا بنویسم که....
خستهاااام
خسته از خیلی چیزا
خسته از خیلی ادما
حتی خسته از خودم
چرا همیشه اونجایی که فک میکنی همه چی بعد کل سختی مسیرشو پیدا کرده و داره درست پیش میره یهو ورق برمیگرده!!!؟
پ.ن: وبلاگو برگردوندم به حالت اول، با اون مدل حس غریبگی کردم :/
پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165