پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن

خرید بک لینک
ایـטּ رפزهــا عجیـب בلـم بـچگـے مـے خواهـב..."خستـہ ام" ... فـقط یـڪـ قـلم لطـفاً ...مے خواهـم خـوבم را خط خـطے ڪـنـم "خط خطے هاے مانـבگار"------------------دیری است که از زندان های طبیعت ، تاریخ ، ما و من رها شده ام و رسیده ام به دشت هموار و بی کرانه ی رهایی ، مطلق ، بی رنگی و بی سویی ، حیرت،عطش ،عبث ،پوچی.و اکنون ازآن وادی نیز گذشته ام و رسیده ام به کشوری که برآن گام هیچ کلمه ای نرفته است و خراش هیچ نگاهی بر آن نیفتاده و پاکی بکر آن را پلیدی هیچ فهمی نیالوده است .من اکنون کاشف اقلیمی هستم که خود خالق آنم!و که می داند چه می گویم؟چه احساس می کنم ؟ کجایم؟ پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...ادامه مطلب

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت: 21:12

آخرین بار اومدم وبلاگو عوض کردم که شروع جدید داشته باشمچند بارم نوشتم ولی متاسفانه صندوق بیان برام باز نمیشد که بتونم عکس بزارمتقریبا همون موقع ها به جاش تو تلگرام کانال زدمکه هم میشه متن گذاشت هم صدا هم آهنگ و ....یه ماه مونده به مادر شدنم پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...ادامه مطلب

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: پنجشنبه 26 بهمن 1402 ساعت: 23:08

هر شروعی یه زمانی پایانی داره و فکر میکنم پایان این وبلاگ هم رسیدهدرست مثل کتابی که داستانش به پایان رسیده باشهداستان این وبلاگ هم دوازده سال پیش از اونجایی شروع شد که من کاملا ناپخته و پر از شور و هیجان جوانی و بچگی درگیر یه زندگی اجباری شدماون زمان تنهاترین روزهای عمرم رو سپری میکردم و برای فرار از تنهایی پناه اورده بودم به نوشتنگاهی چقد سانسور شده مجبور بودم خیلی از حرفهام رو نزنم چون نمیخواستم مخاطبام به خاطر من انرژی منفی بگیرنزندگی در کنار یه ادم معتاد که عین جنازه فقط میخوابید و به اجبار پدرش بلند میشد و سر کار میرفت و نه حرفی بینمون بود و نه تفریحی و مراسمی و هیچیبگذریم هرچه بود گذشتراه های زیادی رفتمخوب و بدهای زیادی چشیدم و خب بالاخره همه چی تموم شدولی یه چیزی که الان گاها خیلی بهش فکر میکنم اینه که واقعا غرق شدن توی نیمه خالی لیوان باعث میشه چشم ادم نسبت به خیلی چیزها کور شهو همین کور شدن باعث میشه نتونی خودت و افکارت رو جمع جور کنی و در نتیجه همیشه باعث میشی که مشکلات سمتت سرازیر بشه و همیشه بد بیاریاین وبلاگ پر از نوشته هایی هست که مربوط به نیمه خالی لیوانو الان که همه چی تموم شده دیگه نمیخوام داخلش ادامه بدم میخوام یه شروع جدید توی یه وبلاگ دیگه داشته باشم شاید که اونجا بتونه حس خوب نوشتن رو دوباره بهم برگردونه پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...ادامه مطلب

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: سه شنبه 4 مهر 1402 ساعت: 21:17

بعد از گذشت تقریبا دوسال سلامآخرین مطلب وبلاگ رو که خوندم یادم اومد که آخرین بار به شدت از خیلی چیزا درمانده و عصبی بودمواقعا روزهای سختی رو پشت سر گذاشتمبالا و پایینهای زیادی رو به چشم دیدماما بالاخره فرشته نجات من هم رسیدفرشته ای که هرچی از خوبی خودش و خونواده اش یگم کم گفتمفعلا مفصل نمیتونم توضیح بدم چون زیاد توان نشستن ندارم (دارم مادر میشم)بعد از تحمل سی و سه سال سختی های پی در پی روزهای خوش من دو سالی میشه که رسیدهولی چقد نامرد بودم که چیزی درباره اشون ننوشتم :| پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...ادامه مطلب

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1402 ساعت: 15:00

داشتم دنبال چیزی میگشتمتمام وسایلم را دانه به دانه نگاه کردمحس کردم چقدر کار ناتمام دارم، کتابهایی که خریده ام و فرصت نشده تمام کنم، چند تا نیمه کاره رها شدهکارهای دیگری که ناتمام ماندهوسایلی که هیچ وقت استفاده نشدهچیزهای دیگری که ته ذهنم مانده و خریده نشدههوووم چقدر کار ناتمام ماندهآنهم در شرایط امروزی که مرگ هر لحظه به انسان نزدیک است و نمیدانی فردا آیا تو یکی از قربانیهایش هستی یا نه...اگه من بمیرم اینا چی میشه! پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...ادامه مطلب

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 9:38

صفحه بندی