من بیرحم

خرید بک لینک

به بیرحمانه ترین شکل ممکن ولش کردم!

نمیدانم کسی قبلا چنین جای زخمی روی قلبش گذاشته بود یا نه ولی امیدوارم که من اولی نبوده باشم...

البته قصد دل شکستن و خورد کردنش را نداشتم اما اصرارهای خودش این واقعه را پیش آورد

و بعد از اینکه بلاکش کردم و حدود 10 روز جوابش را ندادم بالاخره 4 روز است از او خبری نیست

خدا کند که دیگر خبری از او نشود و خدا کند که فراموش کند

و من این من بیرحم را دوست دارم...

پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

صفحه بندی